קונג לכלבים באנימל שופ- הפתעה בתוך הפתעה

מערכת שורש  טו אדר, תשפא  2/27/2021

הכלב שלנו לא זקוק להרבה כדי להיות בריא ומאושר, אבל את מה שהוא כן זקוק לו חשוב מאד להקפיד עליו ועל רמת האיכות שלו
.......................

קונג לכלבים באנימל שופ- הפתעה בתוך הפתעה

צילום: freepik

הכלב שלנו לא זקוק להרבה כדי להיות בריא ומאושר, אבל את מה שהוא כן זקוק לו חשוב מאד להקפיד עליו ועל רמת האיכות שלו על מנת להבטיח התפתחות תקינה ובריאות איתנה. רבות דובר על התזונה של הכלב, על איכות הרכביה ועל תדירות ההזנה. כמובן שחשוב לא פחות לעשות מעקב אחר משקלו של הכלב ולשמור על התאמה בין כמות המזון אותה הוא צורך לבין הפעילות שהוא מצוי בה ברמה היומיומית. בעל חיים שמן הוא בעל חיים לא בריא שתוחלת החיים שלו בסכנת התקצרות ולכן חשוב להקפיד להישאר בטווח של המשקל התקין.

שלב הגדילה הוא שלב חשוב ביותר משום שזהו שלב הבנייה והכנת המחסנים לעתיד ומטבע הדברים, ככל שהמחסנים יהיו מלאים בטובין, כך הניצול יהיה טוב יותר והכל יהיה טוב יותר. רמת ההתפתחות, איכות הפרווה, הבריאות הכללית וכן, גם החלקים החלשים יותר וזה ידוע שלכל זן של כלבים ולכולנו באופן כללי יש איזורים רגישים יותר. ככל שאנחנו מזינים טוב יותר את החיי כבר מהשלבים הראשונים להיווצרותו, כך רשת הביטחון שלו משמעותית יותר ואיכות החיים שלו, לחיים ארוכים יותר, גבוהה יותר באופן ניכר ומשמעותי.

תזונה זה לא מספיק, והיבטים נוספים הקשורים להתפתחות של הכלב משמעותיים לא פחות. קונג לכלבים הוא מוצר שמעניק מענה לשני הצרכים החשובים של הכלב בקונספט אחד מגניב במיוחד. קונג לכלבים באנימל שופ במבחר גדול במיוחד יוכל להעניק לכם גישה ישירה למוצרי הזנה והתפתחות ולכלב שלכם.

קונג לכלבים באנימל שופ הוא סוג של משחק גומי גדול יחסית, בגודל של כשני אגרופים, בו תוכלו להכניס מזון, רטוב או יבש ולאפשר לכלב משחק מגניב שבסופו יש לו הפתעה, פרס. מזון. בתוך הקונג אפשר להכניס מזון רטוב או יבש והוא גם צעצוע, גם מקל על צמיחת השיניים ועל כאבי החניכיים, מחזק את השן ונותן תעסוקה משמעותית לכלב, ופנאי לבעלים המאושרים.

קונג לכלבים ואת כל יתר המוצרים שאתם זקוקים להם עבור הכלב שלכם, בין אם זה מזון, אמפולות נגד פרעושים, מוצרי היגיינה או כל דבר אחר תוכלו למצוא בסניפי אנימל שופ או במסגרת חנות חיות באינטרנט בה תוכלו להזמין הישר מהטלפון ולקבל את הפריטים שלכם במשלוח מהיר עד הבית.

אילוף לכלבים

נוסף על קונג לכלבים באנימל שופ תוכלו לקבל גם המלצות בדבר התנהגות הכלב ושיפור שלה, החל מהדברים הבסיסיים ביותר כמו להרגיל את הכלב לעשות את הצרכים בחוץ, דרך הרגלים תזונתיים ועד לתרגילים מורכבים יותר ויותר. אילוף לכלבים הוא חלק חשוב מאד במיוחד אם אתם חיים בעיר, וכמובן שיש כלבים שאיתם חשוב יותר להשקיע מעם כלבים אחרים, ובפרט גם העבר של הכלב משפיע בנושא. תוכלו להיוועץ ולקבל הנחייה בתחום כה חשוב זה במסגרת חנות חיות באינטרנט או בסניפים הפיזיים.